Home sport 21-dniowy plan, który pomoże Ci zrzucić nadmiarowe kilogramy. Wystarczy… chodzić na spacery.

21-dniowy plan, który pomoże Ci zrzucić nadmiarowe kilogramy. Wystarczy… chodzić na spacery.

Często znajdujemy się w sytuacji, gdy dochodzi do nas, że nasze ciało potrzebowałoby nieco pracy. Nie byłoby to nic skomplikowanego, gdyby nie to, że często po prostu nie mamy czasu na ćwiczenia.

Co można z tym zrobić? Mamy specjalnie dla Was idealne rozwiązanie. Ten 21-dniowy plan chodzenia nadaje się dla wszystkich. Wszystko, co musisz zrobić to poświęcić dziennie 20 minut na chodzenie. Zdziwisz się, jak szybko zaczniesz tracić na wadze, przybierzesz masy mięśniowej i poprawi się Twoje samopoczucie.

Na początek wspomnijmy jeszcze, że jest to plan dla początkujących. Jeśli czujesz, że jesteś nieco bardziej zaawansowany, powinieneś zwiększyć trudność ćwiczeń.

chodzenie1

Poziom trudności podzielony jest na trzy tempa:

  • Łatwe
  • Średnie (nadal spokojnie możesz mówić w trakcie chodzenia)
  • Trudne (możesz mówić, ale z trudnościami)

Tydzień 1

Dzień 1 – poświęć 5 minut na spacer rano i wieczorem (lub o jakiejś innej porze dnia). Przeznaczone tylko dla sekcji łatwej i średniej.

Dzień 2 – poświęć 7 minut na chodzenie rano i wieczorem.

Dzień 3 – poświęć 9 minut na chodzenie rano i wieczorem.

Dzień 4 – poświęć 10 minut na chodzenie rano i wieczorem.

Dzień 5 – poświęć 12 minut na chodzenie rano i wieczorem.

Dzień 6 – poświęć 15 minut na chodzenie rano i wieczorem.

Dzień 7 – poświęć 18 minut na chodzenie rano i wieczorem.

chodzenie2

Tydzień 2

W tym tygodniu zaczniesz zmieniać poziom trudności.

Dzień 8 – 2 minuty łatwym, 10 minut trudnym, 2 minuty łatwym.

Dzień 9 – 20 minut średnim.

Dzień 10 – 5 minut łatwym, 12 minut trudnym, 5 minut łatwym.

Dzień 11 – 20 minut średnim.

Dzień 12 – 5 minut łatwym, 15 minut trudnym, 5 minut łatwym.

Dzień 13 – 20 minut średnim.

Dzień 14 – 5 minut łatwym, 18 minut trudnym, 5 minut łatwym.

chodzenie3

Tydzień 3

W tym tygodniu dodasz nieco siły. Spokojnie, nie potrzebujesz żadnego sprzętu.

Dzień 15 – spędź 10 minut na wchodzeniu i schodzeniu ze schodów i dodaj 2 minut łatwego tempa.

Dzień 16 – 20 minut średniego tempa.

Dzień 17 – spędź 12 minut na wchodzeniu i schodzeniu ze schodów i dodaj 2 minuty trudnego tempa.

Dzień 18 – 25 minut średniego tempa oraz 2 serie po 12 przysiadów.

Dzień 19 – spędź 20 minut na wchodzeniu i schodzeniu ze schodów i dodaj 3 minuty łatwego tempa.

Dzień 20 – 25 minut średniego tempa.

Dzień 21 – 20 minut trudnego tempa, 3 minuty łatwego tempa.

chodzenie4

Źródło: betterme.guru

Twoja reakcja?

Super
Super
1
Ha ha
Ha ha
0
Wow
Wow
0
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
0

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz